From dd97441dc46eb52b124edf4e0a2ba6a650867e8e Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: mogguh Date: Fri, 6 Apr 2007 17:41:55 +0000 Subject: Feature: Golden notes twinkle now when hit (Bug: if singing is stopped while note was hit (i.e. singer not singing loud enough), then twinkle will not be killed) git-svn-id: svn://svn.code.sf.net/p/ultrastardx/svn/trunk@70 b956fd51-792f-4845-bead-9b4dfca2ff2c --- Game/Code/Classes/UDraw.pas | 5 +++++ 1 file changed, 5 insertions(+) (limited to 'Game/Code/Classes/UDraw.pas') diff --git a/Game/Code/Classes/UDraw.pas b/Game/Code/Classes/UDraw.pas index e0e8e941..7447b6bf 100644 --- a/Game/Code/Classes/UDraw.pas +++ b/Game/Code/Classes/UDraw.pas @@ -425,6 +425,11 @@ var end; // with end; // for +// eigentlich brauchen wir hier einen vergleich, um festzustellen, ob wir mit +// singen schon weiter wären, als bei Rec.Right, _auch, wenn nicht gesungen wird_ + with Player[NrGracza].Nuta[N] do + if not (Start+Dlugosc-1 = Czas.AktBeatD) then + GoldenRec.GoldenNoteTwinkle(Rec.Top,Rec.Bottom,Rec.Right); end; // if end; -- cgit v1.2.3