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path: root/Game/Code/Classes/UDraw.pas
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authorwhiteshark0 <whiteshark0@b956fd51-792f-4845-bead-9b4dfca2ff2c>2007-04-07 12:58:11 +0000
committerwhiteshark0 <whiteshark0@b956fd51-792f-4845-bead-9b4dfca2ff2c>2007-04-07 12:58:11 +0000
commit4ce8b89fdaf829546449c0d1acab14df80c49d95 (patch)
treeac187e48275ea9b1e8e546171aa76d051755f567 /Game/Code/Classes/UDraw.pas
parentdd97441dc46eb52b124edf4e0a2ba6a650867e8e (diff)
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Fixed some Bugs in Effect Engine:
Perfect Note Stars was drawn 2 Times Golden Note Extra twinkling stops and is redrawn until next Sentece or Note at the End of the Golden Note. Redrawing of Golden Note Twinkles at the next Sentence git-svn-id: svn://svn.code.sf.net/p/ultrastardx/svn/trunk@71 b956fd51-792f-4845-bead-9b4dfca2ff2c
Diffstat (limited to 'Game/Code/Classes/UDraw.pas')
-rw-r--r--Game/Code/Classes/UDraw.pas11
1 files changed, 6 insertions, 5 deletions
diff --git a/Game/Code/Classes/UDraw.pas b/Game/Code/Classes/UDraw.pas
index 7447b6bf..952bad07 100644
--- a/Game/Code/Classes/UDraw.pas
+++ b/Game/Code/Classes/UDraw.pas
@@ -425,11 +425,12 @@ var
end; // with
end; // for
-// eigentlich brauchen wir hier einen vergleich, um festzustellen, ob wir mit
-// singen schon weiter wären, als bei Rec.Right, _auch, wenn nicht gesungen wird_
- with Player[NrGracza].Nuta[N] do
- if not (Start+Dlugosc-1 = Czas.AktBeatD) then
- GoldenRec.GoldenNoteTwinkle(Rec.Top,Rec.Bottom,Rec.Right);
+ // eigentlich brauchen wir hier einen vergleich, um festzustellen, ob wir mit
+ // singen schon weiter wären, als bei Rec.Right, _auch, wenn nicht gesungen wird_
+
+ // passing on NrGracza... hope this is really something like the player-number, not only
+ // some kind of weird index into a colour-table
+ GoldenRec.GoldenNoteTwinkle(Rec.Top,Rec.Bottom,Rec.Right, NrGracza);
end; // if
end;